Verzending & Bezorgkosten voor het online bestellen van deuren

BEZORGING DEUREN

Wij maken gebruik van diverse transporteurs en pakketdiensten om uw bestelling op een zo efficiënt mogelijke en nauwkeurige manier te bezorgen. Deuren en deurbeslag worden rechtstreeks vanuit de fabrikant naar u gestuurd via gespecialiseerde vervoerders. Dit doen we om zo weinig mogelijk transportmomenten te maken. Dit is beter voor het milieu maar ook voor de staat van de bestelde producten.  In het onderstaande overzicht ziet u per fabrikant de betreffende vervoerder.

Skantrae
Deuren evt. gecombineerd met deurbeslag en kleine materialen van het merk Skantrae worden rechtstreeks vanuit de fabrikant aan u geleverd. Dit wordt gedaan door transporteur Melis Logistics. U ontvangt via e-mail een bevestiging met leverdatum. In deze e-mail staat ook hoe u de leverafspraak kunt aanpassen. Wanneer u niet thuis bent op de afgesproken datum zal er een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden. Hiervoor worden opnieuw bezorgkosten in rekening gebracht.
Los deurbeslag en kleine materialen: Pakketdienst DHL. Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij uw buren kunnen afgeven, dan bezorgen we uw pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in uw brievenbus. Met de code op deze kaart kunt u via track en trace zien waar uw pakket wordt bezorgd. U kunt er ook voor kiezen om uw pakket opnieuw thuis of bij de buren te laten bezorgen. U heeft dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wilt u liever een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk. U kunt uw keuze tot 23:59 uur doorgeven.

Weekamp
Deuren van het merk Weekamp worden door transporteur Jos Dusseldorp BV aan u geleverd. De transporteur neemt contact met u op om de leverafspraak in te plannen. Wanneer u niet thuis bent op de afgesproken datum zal er een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden. Hiervoor worden opnieuw bezorgkosten in rekening gebracht.
Deurbeslag en kleine materialen: Pakketdienst DHL. Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij uw buren kunnen afgeven, dan bezorgen we uw pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in uw brievenbus. Met de code op deze kaart kunt u via track en trace zien waar uw pakket wordt bezorgd. U kunt er ook voor kiezen om uw pakket opnieuw thuis of bij de buren te laten bezorgen. U heeft dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wilt u liever een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk. U kunt uw keuze tot 23:59 uur doorgeven.

Svedex
Deuren evt. gecombineerd met deurbeslag en kleine materialen van het merk Svedex worden rechtstreeks vanuit de fabrikant naar u gestuurd. Dit wordt gedaan door transporteur A. Roemaat transport. U ontvangt via e-mail een bevestiging van de levering met hierin een richtdatum van levering. 1 dag voor levering ontvangt u een e-mail met track & trace informatie. De chauffeur belt u een half uur voor levering. Wanneer u niet thuis bent op de afgesproken datum zal er een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden. Hiervoor worden opnieuw bezorgkosten in rekening gebracht.
Los deurbeslag en kleine materialen: Pakketdienst PostNL. Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt. In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen. Als je geen PostNL-account hebt of we hebben je e-mailadres niet herkend via de verzender, dan laat de bezorger nog wel een ‘niet-thuisbriefje’ achter. Op het briefje staat een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Intersteel
Deurbeslag en kleine materialen van het merk Intersteel worden rechtstreeks vanuit de leverancier naar u verstuurd. Dit wordt gedaan met de pakketdienst DHL. Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij uw buren kunnen afgeven, dan bezorgen we uw pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in uw brievenbus. Met de code op deze kaart kunt u via track en trace zien waar uw pakket wordt bezorgd. U kunt er ook voor kiezen om uw pakket opnieuw thuis of bij de buren te laten bezorgen. U heeft dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wilt u liever een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk. U kunt uw keuze tot 23:59 uur doorgeven.

Overige artikelen
Pakketdienst PostNL via MyParcel, u ontvangt van MyParcel track & trace informatie zodra het pakket bij ons is opgehaald. Via de track & trace mail kunt u de status bijhouden of het afleveradres/pakketpunt wijzigen. Uw zending zal ook zichtbaar zijn in de PostNL app. Vanuit de PostNL app heeft u ook de mogelijkheid om zendingen die onderweg zijn te wijzigen. Als u niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger het pakket proberen af te geven bij één van de buren. Wanneer dat niet lukt zal de bezorger het pakket bij een pakketpunt in de buurt afgeven. U ontvangt hier per e-mail of via de PostNL app bericht van.

Onze transporteurs bezorgen de deuren met een vrachtwagen. Deze vrachtwagen is minder geschikt voor smalle paadjes, zandpaden en overige onverharde wegen. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice om een alternatief te bespreken. 

Onze transporteurs bezorgen de deuren tot de eerste drempel van het opgegeven afleveradres (of appartementencomplex). De deuren worden dus niet naar binnen gebracht. 

BEZORGKOSTEN: DEUREN + DEURBESLAG

Deurbeslag
Sommige producten, zoals deurbeslag, kunnen verstuurd worden via pakketpost. Voor het bezorgen van deze producten in Nederland vragen wij € 10,00 incl BTW.

Deuren
Deuren en grotere producten, zoals kozijnen, worden bezorgd door onze transportpartner(s) in heel Nederland. Voor de bezorging vragen wij bij een orderwaarde onder de € 750,- een bedrag van € 70,- (exclusief de Waddeneilanden, hiervoor komt er een toeslag van € 60,- bij). 
 
Indien de klant niet aanwezig is op de afgesproken dag en het afgesproken tijdstip op het overeengekomen afleveradres, of nalatig is met het verstrekken van informatie of instructies, noodzakelijk om te komen tot aflevering, zal het aangekochte product c.q. de aangekochte producten in overleg opnieuw worden aangeboden. Hiervoor wordt € 80,- aan vracht en administratiekosten nogmaals in rekening gebracht.

Onze transporteurs bezorgen de deuren met een vrachtwagen. Deze vrachtwagen is minder geschikt voor smalle paadjes, zandpaden en overige onverharde wegen. Neem in dit geval contact op met onze verkoop om een alternatief te bespreken. Neem ook z.s.m. contact op indien uw gewenste afleveradres binnen een milieuzone of vergunningszone ligt. Voor het bezorgen van uw bestelling binnen deze zones wordt een toeslag van € 40,- berekend.  

Voor de bezorging van deuren, kozijnen en schuifsystemen naar de Waddeneilanden wordt er een toeslag gerekend van € 60,- Daarnaast moet u er mee rekening houden dat onze transporteur niet op iedere dag uw bestelling op de Waddeneilanden kan bezorgen.

AFHALEN

Op afspraak is het mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons afhaalmagazijn in Wanroij. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.